گارانتی شرکت ایمی کالا
مشتری گرامی خواهشمند است پیش از خرید گوشی ، تمام شرایط گارانتی را مطالعه فرمائید. خرید گوشی با گارانتی امرتات به منزله قبول تمامی موارد مندرج شده می باشد.
تعهدات شرکت:
- شرکت ضمانت ایمی کالا خدمات پس از فروش گوشی های موبایل را با شرایط مندرج در کارت گارانتی دستگاه و سایت شرکت در قبال هرگونه خرابی 6 ماه گارانتی و 18 ماه خدمات پس از فروش از تاریخ فاکتور و یا زمان فعالسازی آن گارانتی مینماید.
- تاریخ شروع گارانتی با مراجعه به سایت ایمی کالا و پر نمودن فرم ثبت محصول ارائه میگردد و تاریخ فاکتور خرید ملاک شروع گارانتی نیست
- برای فعال سازی گارانتی محصول حتما باید داخل سایت www.imikala.ir اقدام به فعال سازی کنید
- گوشی مطابق با مدل، شماره سریال، شماره IMEI و مدت زمان مندرج در این کارت بر اساس ضوابط استاندارد کارخانه سازنده موجود بر روی سایت یا مذکور در دفترچه راهنمای داخل جعبه مشمول گارانتی می باشد.
- گارانتی محصول دربرگیرنده قطعات و اجرت رایگان در طول دوره فوق است.
- گارانتی هجده ماهه تنها شامل گوشی بوده و ملحقات از قبیل باتری،شارژر و غیره مطابق دستور اللعمل ها فاقد ضمانت هستند.
- مدت زمان تعمیر دستگاه 7 روز تعین میگردد ، کلیه گوشی های گارانتی بنا به هرعللی ( مانند نبود قطعه / مشکلات فنی و … ) بیش از 2 هفته در مرکز این شرکت تعمیرنگردد گوشی تعویض می گردد و یا در ازای هر روز تاخیر سه روز گارانتی لحاظ می گردد . در صورت درخواست مشتری جهت گوشی امانی گوشی با مشخصات و امکانات گوشی مشتری تا زمان اتمام تعمیرات و تحویل به مشتری در اختیار متقاضی قرار میگیرد .
- کلیه گوشی های گارانتی و غیر گارانتی تمامی تعمیرات و قطعات تعویض شده 3 ماه ضمانت تعمیر و تامین قطعه را دارا می باشد .
- درصورتی که گوشی پذیرش شده در مراکز این شرکت به هر دلیلی آسیب ببیند . ( توسط تعمیرکار / حمل و نقل / پرسنل پذیرش ) شرکت مکلف به جبران خسارت و جلب رضایت مشتری می باشد .
- در صورت بروز حوادث غیر مترقبه در دوره ضمانت ، زمان مورد نظر (بازگشایی سازمان های ذیربط) به دوران ضمانت اضافه میگرد.
- دستگاه از تاریخ فعالسازی و فاکتور خرید معتبر به مدت 18 ماه تحت ضمانت خرابی های ناشی از ساخت میباشد.
- موارد ابطال گارانتی:
- بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه.
- هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن شماره سریال و شماره IMEI، (بصورت فیزیکی و یا نرم افزاری) بطوریکه مشخصات گوشی غیر قابل شناسایی باشد، همراه با عدم تطبیق شماره سریال گوشی با شماره مندرج در ضمانت نامه.
- باز شدن و یا دست خوردگی پیچ های دستگاه به هر دلیل توسط مالک، شخص ثالث و یا تعمیر کار «خارج از مراکز ایمی کالا»، منجر به ابطال گارانتی دستگاه میشود.
- هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتور و کابل های متفرقه
موارد خارج از تعهدات شرکت
- استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستور العملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و مذکور در سایت شرکت.
- خرابی پیکسل تا پنج عدد بر اساس جداول استاندارد ارائه شده توسط کارخانه سازنده (مندرج در سایت کارخانه سازنده).
- ایجاد لکه های سفید، مشکی و یا روشن و خطوط افقی و یا عمودی بر روی صفحه نمایش.
- کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی، و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمیشود.
- بازیابی رمز عبور
- مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه در فرایند تعمیرات. هرگونه نصب برنامه پس از برطرف شدن مشکل سخت افزاری شامل هزینه میباشد.
- توضیحات ضروری
- خدمات گارانتی فقط با ارائه کارت گارانتی و کارتن دستگاه انجام خواهد شد.
- پذیرش گوشی دلیلی بر گارانتی بودن آن نیست و تائید گارانتی تنها پس از بررسی کارشناسان صورت میگیرد.
- چنانچه در پی درخواست مشتری گوشی تعمیر شده برای ایشان ارسال گردد مسئولیت بروز تمام حوادث احتمالی متوجه مشتری خواهد بود.
با تشکر از شما
شرکت ضمانت ایمی کالا در خدمت شماست..