لطفا قبل از پر کردن فرم مرجوعی کالا شرایط بازگشت کالا را مطالعه کنید
برای ثبت مشکل گارانتی فرم زیر را پر کنید
شرایط بازگشت کالا تحت هر شرایطی فقط 7 روز پس از تحویل کالا به مشتری امکان پذیر است و پس از گذشت این زمان فروشگاه ایمی کالا هیچ مسئولیتی در این قبال ندارد
لطفا برای مرجوع کردن کالای خود فرم زیر را با دقت تکمیل کنید (زمان برسی درخواست شما تا 72 ساعت کاری زمان بر میباشد)
پس از برسی درخواست شما کارشناسان ایمی کالا با شما تماس خواهند گرفت
کلیه خدمات گارانتی ایمی کالا در زمان ضمانت دستگاه 6 ماهه رایگان بوده و در بازه 18 ماهه خدمات پس از فروش شامل هزینه میباشد
کلیه هزینه های ارسال و بازگشت کالا برای شرکت به عهده خریدار میباشد
آماده سازی فرم
لطفا صبر کنید
پیگیری و برطرف نمودن کلیه مسایل و مشکلات مربوط به کالاهای دارای گارانتی بر عهده شرکت گارانتی کننده بوده و موارد مطرح شده در ذیل مربوط به کالاهای فاقد گارانتی می باشد.
1-1 مهلت انصراف از خرید کالاها 7 روز از زمان خرید میباشد.
2-1 انصراف از خرید به کالاهایی تعلق میگیرد که حتی از بسته بندی ایمی کالا نیز باز و خارج نشده باشد. بدیهی است هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه کالا یا ثانویه ایمی کالا، پلمپ، برچسب، نایلون، وکیوم و…. ضوابط انصراف از خرید را از بین خواهد برد.
3-1 درصورت رعایت شرایط انصراف از خرید و پس از هماهنگی با ایمی کالا ، خریدار میتواند نسبت به ارسال کالا از طریق پست پیشتاز و به آدرس دریافت کننده مورد نظر ایمی کالا اقدام نماید. پس از دریافت کالا توسط ایمی کالا وجه کالا ظرف مدت 72 ساعت کاری به خریدار مسترد میگردد. در صورت انصراف از خرید کالا، اگر در تاریخی که کالا بدست ایمی کالا میرسد قیمت کالا کاهش پیدا کرده باشد ایمی کالا فقط معادل قیمت کاهش یافته را به مشتری مسترد خواهد کرد و میزان کاهش قیمت بعهده مشتری انصراف دهنده خواهد بود که پس از کسر آن الباقی به مشتری پرداخت خواهد شد. و در وضعیت کاهش قیمت ملاک عمل کمترین قیمت کالا در روز رسیدن کالا بدست ایمی کالا خواهد بود.
4-1 در صورت انصراف از خرید تمامی هزینههای محقق شده از جمله هزینه نقل و انتقال وجه توسط بانک، پردازش سفارش، بسته بندی، ارسال، بیمه حملونقل، بازگشت کالا و به طور کلی هر گونه هزینهای که توسط ایمی کالا جهت آن سفارش پرداخت شده باشد، صرفنظر از اینکه سفارش توسط ایمی کالا ارسال شده باشد یا خیر از مبلغ کل سفارش کسر و باقی مانده توسط ایمی کالا تسویه میگردد.
5-1 انصراف از خرید کالا برای مشتریان و مصرف کننده نهایی است و شامل فروش تجاری و همچنین فروش به همکاران نمی باشد.
ضمانت هماهنگی مشخصات کالا با اطلاعات فنی سایت، سفارش ثبت شده و یا خصوصیاتی مثل رنگ کالا
1-2 چنانچه کالای ارسالی با اطلاعات فنی مندرج در سایت مغایرت داشته باشد یا اینکه خصوصیات کالای ثبت سفارش شده با کالای دریافت شده مطابقت نداشته باشد، باید حداکثر طی 24 ساعت از زمان دریافت کالا به واحد فنی اطلاع رسانی شود و کالا با هماهنگی واحد فنی و به آدرس مورد نظر این بخش مسترد شود.
2-2 هزینه ارسال و استرداد کالاهایی که اشتباها ارسال شده باشند با ایمی کالا میباشد.
3-2 در تمامی مواردیکه تشخیص وجود مغایرت در کالا بدون باز کردن بسته بندی اصلی کالا و از طریق کنترل مشخصات روی جعبه اصلی کالا امکانپذیر باشد، باید کالا در همان حالت و بدون استفاده یا باز کردن بسته بندی اصلی مسترد گردد. لذا لازم است خریدار قبل از باز نمودن بسته بندی اصلی کالا نسبت به انطباق مشخصات کالای دریافتی با سفارش ثبت شده در حد اطلاعات مندرج روی بسته بندی اصلی کالا اقدام نموده و در صورت مشاهده مغایرت قبل از باز نمودن بسته بندی کالا نسبت به هماهنگی با ایمی کالا جهت استرداد کالا اقدام نماید.
4-2 چنانچه مغایرت در خصوصیات باشد (مثلا به جای رنگ مشکی رنگ سفید ارسال شده باشد) همچنان شرایط بند 2-3 حاکم خواهد بود و لازم است کالا بدون هرگونه استفاده و دستکاری مسترد گردد. بدیهی است چنانچه کالا مورد استفاده قرار گیرد از ضمانت خارج می گردد.
ضمانت سلامت سخت افزاری
6-3 هفت روز مهلت تست سلامت (سخت افزاری) شامل کالاهای گارانتی دار نمیباشد. در مورد این کالاها اقدامات مربوطه باید از طریق شرکت گارانتی کننده صورت گرفته و ایمی کالا در این روند نقشی ندارد.
روند بررسی فنی کالاهای مسترد شده (فقط در مورد کالاهای دارای مهلت تست ایمی کالا )
1-4 پس از دریافت کالا، بخش فنی کالای استردادی را با شرایط و ضوابط اعلامی تطبیق داده و چنانچه واجد شرایط عودت تشخیص داده شود و در صورت تایید وجود مشکل و عدم امکان رفع آن، نسبت به تعویض کالا و یا در صورت عدم موجودی نسبت به استرداد وجه اقدام می گردد. بدیهی است در مورد مشکلات سخت افزاری عودت کالا در صورتی است که امکان رفع مشکل وجود نداشته باشد.
2-4 در صورت تایید بخش فنی مبنی بر وجود مشکل درکالا هزینه های رفت و برگشت کالا بعهده ایمی کالا و در صورت عدم تایید بر عهده خریدار محترم خواهد بود.
3-4 ملاک عمل ایمی کالا در پذیرش و یا عدم پذیرش ایرادات فنی کالاهایی که دارای مهلت تست ایمی کالا هستند، فقط نظر کارشناسی بخش فنی ایمی کالا میباشد و در صورت تایید بخش فنی مبنی بر وجود نقص یا ایراد فنی در کالا، آن کالا مشمول ضمانت مربوطه خواهد بود و در صورت عدم تایید نقص یا ایراد فنی، کالای مربوطه مجدداً جهت خریدار ارسال خواهد شد. در مورد کالاهای گارانتی دار لطفاً به بند 3-6 مراجعه شود.
چگونگی استرداد کالا توسط خریدار
1-5 در صورت نیاز به استرداد کالا به هر دلیل، خریدار ابتدا مراتب را با بخش فنی ایمی کالا مطرح و پس از اخذ راهنمایی و دریافت تاییدیه استرداد و همچنین پس از تکمیل فرم استرداد کالا در سایت، کالای خریداری شده را همراه با کارتن یا جعبه اصلی و کلیه تجهیزات به همراه فاکتور فروش مربوطه از طریق پست پیشتاز و فقط به آدرس مورد نظر بخش فنی ارسال می دارد. در صورت ارسال ناقص لوازم، تجهیزات و مدارک کالا و بخصوص فاکتور فروش و یا آسیب به کالا و لوازم همراه آن، امکان استرداد کالا وجود نخواهد داشت.
2-5 با توجه به اینکه ایمی کالا فقط مسئولیت استرداد وجه سفارشاتی که اقلام آن به صورت صحیح و سالم دریافت شده و باز و استفاده نشده باشند را بر عهده دارد، استرداد کالا توسط مشتری فقط در صورتی امکانپذیرست که به کالا و لوازم جانبی همراه آن آسیبی وارد نشده باشد. بهعبارت دیگر، در صورت بروز اشکالات فنی و ظاهری مانند شکستن، آب خوردگی، خط و خش، ضربهدیدگی و کلیه مواردی که در نتیجه نگهداری و ارسال نادرست کالا توسط خریدار ایجاد میشود، امکان استرداد کالا را از بین خواهد برد. همچنین، مسئولیت ارسال و رساندن کالا با هر روشی بصورت صحیح و سالم بدست ایمی کالا بر عهده مشتری خواهد بود؛ لذا پیشنهاد میشود از بستهبندی مناسب و بیمه مرسوله استفاده گردد.
3-5 لازم بذکر است که هر گونه برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری بر روی جعبه اصلی کالا و یا مخدوش کردن آن امکان استرداد کالا را سلب خواهد نمود.
4-5 لازم است که کالای مرجوعی به گونه ای بسته بندی ثانویه و ارسال گردد که در طی حمل به کالا و بسته بندی اصلی آن هیچ گونه آسیبی وارد نگردد، جهت اطمینان از این موضوع خریدار میتواند از همان بسته بندی ثانویه ایمی کالا (در صورت سلامت و امکان) یا بسته بندی مشابه آن استفاده نماید؛ مسئولیت هر گونه آسیب به کالا در فرآیند بازگشت به عهده مشتری می باشد.
تبصره : در صورت کنسلی سفارش توسط خریدار، اگر در روزی که کالا به دست ایمی کالا میرسد قیمت کالا کاهش یافته باشد، فقط وجه معادل قیمت کاهش یافته منهای هزینه های پست به خریدار مسترد می گردد. (کالاهایی که در مهلت تست به دلیل نقص مرجوع می شوند شامل این تبصر نمی گردند.)
تبصره : قابل ذکر است محصولاتی که با گارانتی رسمی عرضه میشود شامل هفت روز مهلت تست و استرداد نمیگردد.
ضوابط و شرایط فروش گوشی های موبایل
1-6 لطفا به محض دریافت گوشی موبایل نسبت به حفظ و نگهداری کد فعالسازی و همچنین استفاده فوری از کد مربوطه جهت فعالسازی (انتقال مالکیت) گوشی خریداری شده به نام خود اقدام فرمایید تا از ایجاد مشکلات رجیستری و فعالسازی گوشی خریداری شده جلوگیری شود.
2-6 درمورد گوشی های گارانتی دار با توجه به اینکه فرآیند رجیستری و صدور کد فعالسازی توسط شرکت واردکننده یا گارانتی کننده صورت می پذیرد ایمی کالا هیچ نقشی در این فرایند ندارد و درنتیجه ، رفع مشکلات ناشی از طرح رجیستری و کد فعالسازی مربوطه به عهده شرکت واردکننده یا گارانتی کننده می باشد.
3-6 درمورد گوشی های دارای مهلت تست 7 روزه ایمی کالا ، ضروری است فرایند فعالسازی (انتقال مالکیت) گوشی موبایل توسط مشتری و حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا توسط خریدار و با استفاده از کد فعالسازی شش رقمی همراه گوشی صورت پذیرد.طی این دوره 7 روزه رفع هرگونه مشکل رجیستری و کدفعالسازی (فقط درصورت عدم انتقال مالکیت اشتباه ، استفاده ناصحیح از کدفعالسازی توسط مشتری) بر عهده ایمی کالا میباشد.درصورت استفاده ناصحیح از کدفعالسازی (برای مثال انتقال مالکیت گوشی به شماره اشتباه توسط مشتری یا عدم استفاده از کد فعالسازی) طی این دوره 7 روزه بروز هرگونه مشکل رجیستری یا فعالسازی و انتقال مالکیت بر عهده خریدار میباشد.
4-6 با توجه به مسائل و قوانین طرح رجیستری و طرح افق در رابطه با انتقال مالکیت و صدور صورتحساب فروش ، خواهشمند است نسبت به ورود صحیح اطلاعات حساب کاربری خود شامل نام, نام خانوادگی و کدملی صحیح, دقت کافی مبذول فرمایید چرا که امکان اصلاح اطلاعات شخص خریدار کالا وجود ندارد و اطلاعات ثبت شده در حساب کاربری به عنوان اطلاعات شخص خریدار نهایی شناخته می گردد.در نتیجه مسئولیت کامل بروز هر گونه مشکل در امور پیگیری سفارش و دریافت بسته ها ، انتقال مالکیت ، صدور صورتحساب فروش و طرح افق ناشی از ورود اطلاعات غیر صحیح توسط مشتری ، بر عهده شخص مشتری میباشد و امکان هر گونه پیگیری جهت رفع مشکلات مربوطه برای ایمی کالا وجود ندارد .در صورت نیاز قبل از ثبت اولین سفارش امکان اصلاح اطلاعات حساب کاربری از طریق تماس با ایمی کالا وجود دارد.